וואטספ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

אוכל מוכן לשבת

אין כמו אוכל ביתי לשבת. אם בא לכם ליהנות מאוכל ביתי כשאתם נוסעים לשבת, או שאתם רוצים ליהנות מאוכל ביתי מוכן טעים וטוב – עם איזו מנה שתבחרו ואת כל סוגי מאכלי העדות, זה המקום שלכם. אצלנו תוכלו להתפנק עם מגוון מנות פתיחה ועיקריות, בשרים ודגים, מרקים ותוספות, סלטים ומטבלים. ממש אוכל מוכן לשבת למהדרין. בגולדיס ניתן לבצע הזמנת אוכל מוכן לשבת, ולקבל כמובן גם משלוחים עד הבית. אצלנו תיהנו מתפריט ממנות גורמה לשבת נפלאה שלא תשכחו. ממש להתענג בתענוגים!

בכל ימות השנה אנו מציעים לכם אוכל מהדרין מוכן לשבת, ובעצם לכל יום שתבחרו. לקראת כל חג אנו מציעים את תפריט החג המתאים במיוחד עבורכם – מאכלי פסח כשרים לפסח למהדרין, מבחר עצום של מנות חלביות לשבועות, סימני ראש השנה, סופגניות לחנוכה, ממולאים ותפריט פורים ועוד.

אצלנו תמצאו תפריט עשיר ומגוון של מבחר מנות שף, בשרים ודגים משובחים, לצד עשרות תוספות ותפריט קינוחים עשיר במיוחד מחומרי גלם איכותיים. אוכל כשר ומוכן לשבת.

בהזמנת אוכל מוכן לשבת אתם יכולים להרכיב בעצמכם תפריט המתאים בדיוק לטעם האישי שלכם, לבצע הזמנת אוכל מוכן לשבת וליהנות מאירוח יוצא דופן של אוכל מוכן לשבת כמו קייטרינג. אצלו בגולדיס תוכלו להתפנק בסעודות שבת מושקעות, מהמנה הראשונה ועד המנה האחרונה, כולל כל התוספות ואפילו להצטייד בחלות. פשוט שבת מושלמת, מא' ועד ת'!

 

צלי כתף עגל בבישול קדירה ברוטב יין

 

על התפריט שלנו מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי, לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס. יחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד, בטעמים יהודיים מסורתיים לשבת, לאירוע או לכל יום אחר שתבחרו!