וואטספ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

אוכל יהודי לשבת - להכין או להזמין?

 

ארוחת שבת כשרה יכולה להיות מגוונת, טעימה ובריאה גם אם מזמינים אותה במשלוח אז מתי זה באמת הפתרון הנכון ואיך יודעים ממי להזמין סעודת שבת קומפלט? הנה המדריך המלא

סעודת שבת היא גולת הכותרת של השבוע, אבל לא תמיד יש לנו זמן להכין אותה לבד. מלבד חוסר בזמן, רובנו לא באמת יכולים להתמודד עם דרישה להכנת סעודת שבת גדולה כאשר מגיעים אורחים.

בנוסף, כיום ברור שארוחת שבת כשרה גם צריכה להיות מגוונת, טעימה ובריאה – אבל מבחינתנו זה אומר שצריך לשלוט במתכונים ולהשקיע לא מעט משאבים בהשגת חומרי הגלם. במקרים כאלה, יכול להיות שהפתרון העדיף יהיה לתאם אוכל מוכן כשר למהדרין שמגיע עד הבית.

 

אוכל מוכן לשבת

 

היתרונות של אוכל מוכן לשבת

בהזמנת אוכל יהודי משלוחים מוכיחים את עצמם לכל אורך השבוע ואפילו בסטנדרטים המחמירים של שבת. בין היתר, ניתן לבחור אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין ולהסיר דאגה לגבי שיקולי כשרות. כמו כן, אפשר להזמין רק אוכל מוכן כשר למהדרין במסגרת ארוחת קומפלט – או לחילופין לבחור ספציפית רק מנות ראשונות, עיקריות או אחרונות שישולבו בשאר התפריט שהכנו לבד.

חוץ מזה, בהזמנת אוכל יהודי משלוחים הם גם דרך מעולה לחסוך בהוצאות. אמנם צריך לשלם על האוכל ולתמחר אותו לפי מספר המנות וסוג הסעודה, אבל האלטרנטיבה היא לקנות לבד את חומרי הגלם ולעמוד זמן רב במטבח. אם רוצים לארח בצורה מכובדת חברים ומשפחה ולא מעוניינים לחרוג מהתקציב, אוכל מוכן כשר למהדרין נותן מענה מרשים.

 

 

איך בוחרים אוכל מוכן לארוחת שבת?

החדשות הן שבבחירת אוכל יהודי משלוחים מציעים מגוון רחב של אפשרויות בחירה. מלבד כשרות, ניתן לבחור בין אוכל יהודי אשכנזי לבין אוכל מוכן כשר למהדרין בסגנונות אחרים. בנוסף, אפשר להזמין אוכל יהודי לפי מתכונים מסורתיים ולשמור על אווירת השבת הקדושה והמוכרת.

במילים אחרות, בבחירת אוכל יהודי מתכונים הם בכלל לא מגבלה: אם בוחרים נכון את האוכל היהודי ויודעים ממי להזמין אותו, השמיים הם הגבול מבחינת הרפרטואר של התפריט והאיכות של חומרי הגלם. בזכות שילוב בין מתכוני אוכל יהודי ברמה גבוהה לבין סטנדרטים בלתי מתפשרים, הזמנת האוכל הופכת כיום להיות נוחה ומשתלמת מאי פעם.

 

גם אוכל מוזמן יכול להיות גורמה!

תפריט הגורמה של גולדיס נותן דוגמא מעולה לערך המוסף של אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין. הוא מציב רף גבוה למגוון רחב של מתכוני אוכל יהודי, יש בו תפריט שבת ייעודי וניתן גם להזמין ממנו חבילות שבת קומפלט: החל מארוחת ליל שבת אשכנזית קלאסית ועד ארוחה מזרחית אסלית.

מעדניית הגורמה של גולדיס מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להתרשם ממגוון עשיר ומבחר מנות עיקריות. לצד בשרים ודגים, יש גם שפע של תוספות וחנות אונליין נגישה להזמנת אוכל לשבת וחג עד הבית.

בגולדיס חושבים על הדברים הקטנים ויודעים לשלב אותם בתפריט האקסקלוסיבי. בין היתר, ניתן לראות את זה בבחירה המוקפדת של חומרי הגלם ובטריות של האוכל. בנוסף, לגולדיס יש את הניסיון המתאים בהכנת ארוחת שבת צמחונית ואפשר לפנות דרך האתר הרשמי כדי לתאם ארוחה שלמה לזוג, ל-4 סועדים, ל-6 סועדים או אפילו ל-8 סועדים.

 

לסיכום, ההתלבטות בין הכנה לבין הזמנת אוכל יהודי לשבת לא חייבת להיות חד משמעית, כי ניתן לשלב בין העולמות: גם להכין לבד את האוכל שמשפחה אוהבת וגם להוסיף לתפריט מנות כשרות שמגיעות במשלוח מוקפד ממעדניית הגורמה של גולדיס. בתיאבון!