וואטספ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

קייטרינג של גולדיס לאירוע בשרי כשר

מפיקים אירוע? האורחים שלכם מצפים למגוון מנות בשריות כשרות וטעימות. הנה כל מה שכדאי לכם לדעת על הקייטרינג של גולדיס וכמה סיבות טובות להכניס אותו לתפריט

בחירה נכונה של קייטרינג בשרי כשר למהדרין היא משימה מסובכת יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, לא כל התפריטים של קייטרינג בשרי מהדרין הם באותה רמה. שנית, יש משמעות לסוג הכשרות. אז כדי ללכת על בטוח עם קייטרינג בשרי כשר למהדרין במרכז לדוגמא, צריך לבדוק מי החברה שלוקחת אחריות על התפריט.

גולדיס לדוגמא נחשב כיום לבית של מנות קייטרינג בשרי לאירועים. מלבד התאמה אישית של קייטרינג בשרי מהדרין מן הסוג הזה לכל אירוע ולקהל היעד, אפשר לבחור מתוך התפריט את מנות הדגל כדי להשאיר את האורחים עם טעם של עוד – תרתי משמע.

 

מה היתרונות של הגשת בשר לאירועים?

אבל האמת היא שבשביל להבין את הערך המוסף בתפריט קייטרינג של גולדיס לאירוע בשרי כשר, צריך לקחת צעד אחורה ולהסתכל על היתרונות של התפריט עצמו. במילים אחרות, חשוב להבין למה בכלל להתעקש על הגשת בשר לאירועים ולא להסתפק בתפריט חלבי או פרווה.

מבחינת האורחים שלכם, הציפייה היא בדרך כלל לתפריט בשר לאירועים ברמה הגבוהה ביותר. נדירים מאוד האורחים שמגיעים לאירוע ומחפשים אוכל חלבי או פרווה, בעיקר אם מדובר על חתונה, בר מצווה או בריתה. כמובן שאפשר גם לדאוג למנות צמחוניות עבור אורחים שמעוניינים בכך, אבל אין ספק שאת מלוא תשומת לב צריך לקבל תפריט קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים וגדולים.

כבעלי האירוע, הקייטרינג הוא כלי שבו משתמשים כדי להציב רף: בגלל שאין לכם הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על האורחים, כדאי שהאוכל בקבלת הפנים יהיה כמה שיותר טעים, כמה שיותר מגוון ובעיקר בשרי וכשר. מכאן והלאה, כל שנותר הוא אכן לתת עדיפות לתפריט האקסקלוסיבי של גולדיס.

 

כל הסיבות לבחור גולדיס

גולדיס מציעים תפריט קייטרינג בשרי מהדרין במרכז שאין לו מתחרים. עם קייטרינג לאירועים מהדרין מן הסוג הזה, אין אורח שנשאר רעב ואתם מניפים את הסטנדרט של האירוע הכי גבוה שאפשר.

סוד ההצלחה של גולדיס הוא חומרי גלם טריים. אנשי המקצוע המובילים בעולם הקולינריה בוחרים כל מרכיב ומרכיב עוד לפני שהוא נכנס לתפריט, אך הם גם אחראיים לשלב אותו במנות המתאימות לסוג האירוע שתפיקו. התוצאה היא קייטרינג לאירועים מהדרין שעומד בסטנדרט של מסעדת גורמה - אבל יכול להגיע עד אליכם בפריסה ארצית רחבה.

עוד סיבה טובה לבחור גולדיס היא ניסיון מוכח של שנים רבות. למרות שמדובר על תפריט דינאמי של קייטרינג לאירועים מהדרין ואפילו שהמנות עצמן משתנות לפי עונות השנה וזמינות חומרי הגלם, קו מנחה ברור עובר בין כולן: אנשים שבאמת אוהבים את המטבח מכינים את המנות ומשתמשים בכל גרם ניסיון שיש להם בשביל שהתוצאה תהיה גם טעימה וגם בריאה.

 

מהן מנות הדגל של קייטרינג כשר למהדרין?

קייטרינג של גולדיס לאירוע בשרי כשר משאיר את השליטה בידיים שלכם. אתם מחליטים מה להכניס או להוציא מהתפריט, איזה מנות לשלב בו ומה יהיה הקונספט.

מחפשים רעיונות? מומלץ להשאיר פרטים באתר של גולדיס ולדבר אישית עם אחד מנציגי החברה. בינתיים, אפשר להתרשם מהתפריט המשובח ולהשוות בין מגשי אירוח, סלטים, בשרים, עופות, דגים ועוד. בנוסף, כדאי להשאיר מקום לקינוחים מהבייקרי ותמיד אפשר ללכת על בטוח עם מנות מהמטבח היהודי.

אז מזל טוב – ושיהיה בתיאבון!