וואטספ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

משלוח מנות לפורים כשר ומפתיע של גולדיס

כולנו אוהבים להפתיע את החברים והמשפחה עם משלוח מנות מפנק, מקורי ובעיקר טעים. אבל מה כדאי להכניס לאריזה ואיך מוודאים טריות ואיכות? בואו להכיר את התפריט המיוחד של גולדיס

גולדיס היא מעדניית גורמה של אוכל מוכן עם קהל יעד נאמן שמלווה אותה כבר שנים רבות. בין היתר, הניסיון של גולדיס בא לידי ביטוי ביכולת שלה להתאים את התפריט גם לימי השבוע וגם לעונות השנה. עכשיו למשל שמים בגולדיס דגש מיוחד על תפריט לפורים – וכולנו מרוויחים מהתוצאות.

קודם כל, דרך גולדיס ניתן להשיג בקלות ובמהירות משלוח מנות כשר. אז אם נתקעתם ברגע האחרון בלי משלוח מנות למשרד או לגננת, התפריט של גולדיס יאפשר לכם להעניק להם מכל הלב אריזה מפוארת עם מטעמים משובחים. בנוסף, בגולדיס בונים עבורכם משלוח מנות לפורים ועדיין מאפשרים להתאים אותו אישית לכל צורך ולכל תקציב.

 

מה חייב להיות במשלוח מנות?

משלוח מנות מכובד משלב בין המנות האופייניות של חג פורים, לבין מנות מקוריות בנגיעה אישית. כך לדוגמא משלוחי מנות מיוחדים של גולדיס מצליחים להפתיע גם אנשים שכבר קיבלו לאורך החיים שלהם הרבה מאוד מתנות, כי ניכרת בהם המחשבה על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול.

מעבר לכך, דרך גולדיס ניתן להזמין לא רק משלוחי מנות מיוחדים לאנשים פרטיים – אלא גם  מגשי אירוח לפורים למשרד, לבית הספר או למפגשים חברתיים. מכאן והלאה, כל שנותר לעשות הוא לבחור בין משלוח מנות לילדים לבין משלוח מנות למבוגרים לפי קהל היעד שרלוונטי עבורנו.

 

למה לקנות משלוח מנות מוכן בגולדיס?

גולדיס היא מעדניה שדרכה ניתן להזמין אונליין משלוח מנות כשר בזמני אספקה זריזים. חגיגת הפורים בחנות ובאתר כבר כוללת בתוכה חלוקה נוחה לקטגוריות של ספיישלים, מגשי אירוח, פלטות מעוצבות, יין ואלכוהול וכמובן משלוחי מנות מכל סוג ובכל גודל.

מחפשים רעיונות? אחד המאכלים המסקרנים בתפריט של גולדיס הוא לדוגמא אוזן המן אסאדו: בצק פריך אפוי במילוי בשר אסאדו שבושל באיטיות עם תבלינים ארומטיים. אם אתם מעדיפים סגנון אחר, תוכלו לבחור בין משלוח מנות של מארז פרלינים או להשאיר את החברים והמשפחה עם טעם של עוד באמצעות משלוח של הרבה מנות – גם ממרחים, גם יין, גם חלה וגם דגים מעושנים ועוגיות.

 

מה מגישים במסיבת פורים?

אי אפשר לדבר על תפריט הפורים של גולדיס בלי להזכיר את מגשי האירוח שמיועדים למסיבות. היות ובפורים צריך לחגוג עד דלא ידע, חשוב שיהיה מגש נשנושים שמתאים לאווירת החג ולמסיבה. על קצה המזלג, ניתן להזכיר בהקשר הזה את הצורך של כולנו במגשי אירוח לערב של קריאת המגילה, למסיבות הפורים בבתים או למסיבות שנערכות במשרד ובמקומות העבודה.

אז בגולדיס כאמור חשבו עבורכם על הכל, לרבות אפשרויות בחירה בין מגש מסיבות צמחוני עם 96 יחידות של מיטב הסושי והמאקי, מגש מסיבה דגים עם מיקס סושי צבעוני וכמובן פלטת מיקס בשרים מעושנים בעיצוב מרשים שעושה חשק לטעום.  

 

משלוח מנות כשר במחיר משתלם

האפשרות להזמין מגולדיס משלוח מנות כשר היא דרך מעולה לציין את החג בצורה מכובדת, מרשימה ויצירתית. מבחינה כלכלית, משתלם יותר לדעת מראש על מה וכמה משלמים מאשר להתחיל להרכיב את משלוח המנות לבד. אם לא מוכנים להתפשר על פריטים מסוימים, ניתן לצרף ולהרכיב את משלוח המנות של גולדיס בהתאמה אישית.

 

מוכנים להתחיל? כבר יש לכם רשימת נמענים? התפריט של גולדיס זמין עבורכם באתר ובמעדניה.