וואטספ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

אוכל מוכן כשר לפסח במשלוח – גולדיס

פסח הוא בדיוק החג שבו צריך להכיר תפריט גורמה שמאפשר להזמין אוכל טוב, טעים וכשר עד הבית. בזכות גולדיס ניתן כיום לעשות את זה בקלות רבה ולפנק את החברים והמשפחה גם בהתראה קצרה

פסח הוא ללא ספק אחד האירועים החשובים והמיוחדים בלוח החגים היהודי. מלבד התוקף ההיסטורי של פסח והמחויבות שהוא דורש מבחינת ניקיון ואירוח בליל הסדר, יש את העניין הקולינרי. עם זאת, כיום ברור שלא חייבים להשתעבד למטבח ושאפשר לפנק את החברים והמשפחה עם אוכל מוכן וכשר שמגיע במשלוח עד הבית.

מעדניית הגורמה גולדיס למשל זיהתה את הצורך הזה והיא עונה עליו בצורה מרשימה. התפריט של גולדיס מותאם לפסח מבחינת סוג המנות, טריות חומרי הגלם וכמובן הכשרות. בזכות גולדיס, אוכל מוכן כשר לפסח הוא כבר חלק בלתי נפרד מרוח החג.

 

כל הסיבות להזמין משלוח אוכל כשר לפסח

הזמנת אוכל לפסח היא פתרון מעולה למגוון רחב של אירועים ונסיבות. קודם כל, אפשר להזמין משלוח אוכל כשר לפסח ביום הראשון של החג ועוד לפני ליל הסדר: אם מסיימים את הניקיונות אבל לא רוצים לפגוע בכשרות של המטבח, עדיף להזמין מגש אירוח מתאים ולאכול יחד עם המשפחה והילדים בחצר, בגינה או במרפסת.

בנוסף, בתפריט האקסקלוסיבי של גולדיס יש אוכל מוכן לליל הסדר. אלו חדשות מעולות למי שרגילים לארח חברים ומשפחה, אבל חוששים שהם לא יספיקו לעמוד בלוח הזמנים. חוץ מזה, ניתן לשלב בין אוכל שמכינים לבד לבין מגשי אירוח כשר לפסח שמגיעים מוכנים מגולדיס. כך נהנים מכל העולמות: גם נגיעה אישית בכל מנה ומנה וגם כמויות שמספיקות לכל האורחים.

 

הזמנת אוכל מוכן לפסח – זה מעולם לא היה קל כל כך

מבחינה טכנית, הזמנת אוכל מוכן לליל הסדר, לחול המועד או לכל יום אחר היא משימה פשוטה מאוד. אין צורך בשום סוג של רקע טכני כדי לתאם הזמנת אוכל מוכן לפסח ואפשר כמובן להגיע פיזית למעדניה כדי לבחור מגשי אירוח כשרים. במידת הצורך, אחד מנציגי גולדיס יהיה זמין בטלפון כדי לענות על שאלות נוספות ולעזור לנו להרכיב מגשי אירוח ותפריט אוכל מוכן בהתאמה אישית.

לוח הזמנים הצפוף של ליל הסדר וחול המועד פסח מחייבים עמידה בלוח זמנים. אבל אם מתאמים עבור אוכל כשר לפסח משלוחים של גולדיס, נהנים מגיבוי של מעדניה מנוסה עם ותק מוכח. בזכות השילוב בין ותק, ניסיון וכוח אדם מוגבר, גולדיס עומדת בדרישות של קהל היעד ומציבה רף גבוה ובלתי מתפשר של איכות.

 

מה אוכלים בתפריט המיוחד של גולדיס לפסח?

היתרון של מגשי אירוח הוא התאמה גם למשפחה הגרעינית והאינטימית וגם לאירועים חברתיים המוניים יותר. לא משנה כמה אנשים נבחר לארח בפסח, כדאי שיהיה לנו גיבוי של אוכל מוכן כשר וטעים.

בתפריט של גולדיס לפסח ההזמנות כבר נפתחו ולכל שאלה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון, ווטסאפ או מייל. אם אתם רוצים ליהנות מחג פסח כשר, טעים ושמח, מומלץ בעיקר להכיר את החלוקה של תפריט גולדיס לקטגוריות כגון סלטים, דגים, מנות עיקריות, מנות ביניים וסוגים שונים של פשטידות ומאפים. מעבר לכך, התפריט של גולדיס לפסח כולל מרקים, קינוחים וגם מאכלים מיוחדים – החל מעוגיות בראוניז מפנקות (וכשרות למהדרין!) ועד תערובת וופל בלגי של פסח או מיץ ענבים  מרענן.

לסיכום, גולדיס מביאה אליכם הביתה אוכל מוכן כשר לפסח שישדרג את החג. מהרו להזמין ולא תתחרטו.