וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

משלוחי אוכל כשר מהדרין לחג

בישול ואירוח בתקופת החגים עלולה להיות משימה מאתגרת עד בלתי אפשרית כך שהיא תשפיע על ההחלטה אם לבלות את ימי החג עם בני המשפחה האהובים שלכם או פשוט לוותר על האירוח ועל כל הנלווה לו בגלל משימות כמו בישול אוכל שיספיק לכולם – אז מה אפשר לעשות?

בעידן שלנו, בו כולם עסוקים בלרוץ ממקום למקום, מקומות העבודה הופכים תובעניים יותר ויותר, וימי החופשה שלנו כבר לא בהכרח נראים כמו שהיינו רוצים שהם יראו, חשוב למצוא פתרונות טובים ואיכותיים למשימות אותן קשה לנו לבצע. בישול לחגים לדוגמה, זו משימה שבקלות ניתן לוותר עליה ולהנות מזמן האיכות שנוצר לנו, כי החלטנו להזמין אוכל מוכן כשר לחג.

 

איזה אוכל ניתן להזמין?

כשמדובר על ארוחות חג, בדרך כלל אנשים יחפשו לשלב בתפריט החג שלהם את האוכל המסורתי של אותו החג. כשמדובר על ראש השנה לדוגמה, הציפיה היא לא רק אל משלוחי אוכל כשר לראש השנה אלא גם שסימני החג יהיו פזורים בתפריט - אם זה מאכל עם רימונים, עם דגים או עם תפוח ודבש ושאר מתוקים.

אם במשפחתכם נהוג לאכול דברים מיוחדים בחג מסוים, כדאי שתבדקו זאת מראש ואולי תופתעו לגלות, שבעוד בתים נוהגים כך, ואתם יכולים להזמין אוכל מוכן שירגיש ממש כאילו הגיע מבית הסבתא.

 

מגבלות כמו כשרות ואלרגנים

כיום, כמעט בכל בית קיימות הגבלות תזונתיות מסוימות שלעיתים גורמות למשפחות לא לארח או לא להתארח על מנת להימנע מאי נעימות. בהזמנת אוכל כשר מהדרין, אתם יכולים לוודא מראש מה מכילה כל מנה ולהתאים את התפריט להגבלות הפרטיות שלכם. בין אם מדובר ברגישות למרכיב מסוים ובין אם מדובר בכשרות מסוג מסוים עליה אתם מקפידים.

 

איך מחליטים מה מזמינים?

ברוב המקומות קיים תפריט היוצא כמה ימים לפני החג, ניתן לעיין בו ולהחליט על המנות המתאימות לשולחן החג שלכם. אם עיון בתפריט לא מספיק לכם, אתם יכולים לבחור מקום אליו ניתן לגשת ולטעום את המנות ורק אז להחליט.

אם מחלטים להזמין רק לאחר מבחן הטעימה, יש לקחת בחשבון שעד ערב החג עצמו, יהיה חוסר ודאות מסוים לגבי המנות המגיעות לשולחן החג. הזמנה מבעוד מועד תקל עליכם ותסדר לכם את הראש, תוכלו להתפנות בראש שקט למשימות אחרות המלוות את החג.

 

האם יש צורך להגיע ולאסוף?

במידה והחלטתם מראש מה הן המנות אותן תרצו להזמין, ישנם מקומות שגם יתנו לכם שירותי משלוחים. בהזמנת משלוחי אוכל לחג אתם ממש לא צריכים לצאת מהבית, ניתן להשלים את ההזמנה באופן טלפוני או אינטרנטי, תלוי בבית העסק ולקבל בערב החג את האוכל המוכן עד דלת הבית.

 

ומה קורה אם הזמינו אותי להתארח?

הזמינו אתכם להתארח ואתם לא מעוניינים להגיע בידיים ריקות? גם לבעיה הזאת ישנו פתרון פשוט ביותר – מגשי אירוח כשרים לחג. אתם מזמינים מגש אירוח, אתם יכולים לבחור משלל סוגים שקיימים בחברת הקייטרינג אותה בחרתם ועם מגש האירוח המכובד הזה, אתם מגיעים להתארח אצל בני המשפחה שלכם. כך תוכלו להתפנות לגמרי בערב החג, לנסיעות, ניקיונות, טיולים, וכל מה שחיכיתם לעשות בזמן החופש.

 

איך מוצאים את המקום המושלם של אוכל מוכן?

מתלבטים מאיפה להזמין אוכל מוכן לחג? כדאי לברר אצל מכרים שאתם סומכים עליהם האם הם הזמינו לאחרונה אוכל מוכן באחת מחברות הקייטרינג הקרובות לביתכם, ונהנו מהחוויה. במידה ולא, גם חיפוש קצר באינטרנט יכול להניב תוצאות טובות. חג שמח!