וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

מגשי האירוח הכשרים לשבת של גולדיס

גולדיס גאה להעמיד לרשותך מגוון רחב של מגשי אירוח שמתוכם אפשר לבחור את התפריט הקולינרי לשבת הקרובה. עדיין מתלבטים בין המנות ומאוד רוצים להפתיע את החברים, האורחים והמשפחה? קבלו את המדריך לבניית ארוחה בלתי נשכחת

ארוחת שבת היא אתגר לכולנו. בין אם מדובר בדתיים, שומרי מסורת או חרדים, תמיד חשוב לנו להתפנק עם מנות טעימות ולהפתיע את החברים והמשפחה שמגיעים לביקור. עם זאת, לא בהכרח יש מאחורינו את הניסיון הנדרש כדי להתמודד עם המשימה וכדי לבנות תפריט טעים וטרי.

הפתרון המומלץ יכול להיות הזמנת מגשי אירוח כשרים לשבת. הזמנת מגשי אירוח כאלה יכולה להתבצע ישירות מול אחד הנציגים של גולדיס, בשיחת טלפון קצרה או באתר. בנוסף, התפריט של גולדיס מותאם לשבתות ואפשר לבנות אותו לפי סגנונות ספציפיים או בקשות מיוחדות.

מגשי האירוח הכשרים לשבת של גולדיס חוסכים לך זמן, כסף ומאמץ. בשביל ליהנות מכל היתרונות שלהם, חשוב לבחור נכון את התפריט ולהשוות בין המגשים על פי צרכים ודרישות.

 

מה צריך להיות במגשי אירוח לשבת?

תעודת כשרות היא מובנת מאליה, אבל מתבקש לשאול מה עוד צריך להיות במגשי אירוח לשבת. היות ויש הבדל בין ארוחה בשישי בערב או בשבת בבוקר ובצהריים לבין יתר ימי השבוע, חובה לבחור תפריט מתאים שהולם את האירוע. חוץ מזה, כדאי להשוות בין סוגים שונים של מגשי אירוח כשרים לשבת על פי מספר האורחים והמוזמנים.

אפשרות אחת היא להפריד בין הארוחות השונות של היום: לקנות מגשי אירוח לשבת בבוקר כדי לארח חברים ומשפחה מהמעגל הקרוב, אך מגשי אירוח שבת שונים לגמרי לליל שבת ולקידוש. זו אפשרות שמתאימה לסופי שבוע עמוסים מבחינת אורחים, כמו למשל בשבת חתן של נער שחוגג בר מצווה או סביב חתונה.

אפשרות נוספת היא לבחור מגשי אירוח כשר מהדרין מגוונים, כדי לשלוף מתוכם את המנות המתאימות לכל ארוחה. זו אופציה ידידותית לבעלי משפחות שרוצים לשמור על גמישות מסוימת, בעיקר אם מתאמים מתוך תפריט בשרי ופרווה. בתפריט כזה אין בעיה לשלב חלק מהמנות של מגשי אירוח כשרים לשבת בארוחת ערב ולשמור את היתר לארוחת בוקר או צהריים, בלי להתפשר על הטעם ועל הטריות.

 

כל הסיבות לבחור את מגשי האירוח הכשרים לשבת של גולדיס

בחירת מגשי אירוח כשרים לשבת היא חלק בלתי נפרד מהתהליך שבו מתכוננים אל סוף השבוע. עם מגשי אירוח שבת יכולה לקבל את הכבוד שמגיע לה, כל עוד טובי השפים והטבחים עובדים קשה מאחורי הקלעים. בשביל להבטיח את בחירת חומרי הגלם הנכונים ועל מנת ליהנות מכל היתרונות של מגשי אירוח כשר מהדרין, מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מהתפריט של גולדיס.

מגשי האירוח הכשרים לשבת של גולדיס הם כבר היום בני משפחה של סועדים ואורחים בכל רחבי הארץ. המעדנייה שלנו אמנם נמצאת בירושלים, אבל אפשר לתאם מראש איסוף של כמות גדולה יחסית של מגשי אירוח ולהגיע כדי לקחת אותם הביתה. כמו כן, אנו מציעים שירות משלוחים של מגשי אירוח לרוב הכתובות באזור המרכז.

לנו בגולדיס יש את הניסיון המתאים להכנת מגשי אירוח כשרים ברמה הגבוהה ביותר. גם בשבת וגם באמצע שבוע, אנו רוצים שיהיה לך על מי לסמוך. זו הסיבה שבגללה אנו משתמשים רק בחומרי גלם נבחרים והצוות שלנו נבחר בקפידה. מבחינתך, השלב הבא הוא רק לסנן מתוך התפריט שלנו את המנות שהכי אהובות עליך וכמובן על המשפחה.