וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

הסופגניות הכשרות המיוחדות של גולדיס לחנוכה 2022

לכל חנוכה אנו מגיעים אחרי שנדמה היה לנו שכבר ראיתי הכל. אבל אם יש משהו שאנחנו טובים בו, אז הולכים איתו עד הסוף. ״אנחנו״ הכוונה למוח הישראלי ובעיקר לגולדיס, שגם השנה בחנוכה הקרוב תפריט החנוכיות שלהם עולה על כל דמיון

אם היוונים היו טועמים את סופגניית האסאדו, כנראה שהיו מוותרים על המלחמה ומעדיפים לעשות משלוח של סופגניות כשרות.

חשיפה לאור עושה טוב ללב ולנשמה, זה ברור. אך גם חשיפה לאור עושה טוב ליצירתיות וכנראה שבחג האורים הקרוב היצירתיות אכן עולה על כל דמיון, כי בחנוכה הקרוב אם תהיו חכמים וזריזים, תוכלו לטעום לחמניית אסאדו. כן כן, הבשר בבישול ארוך וירקות השורש שהקהל כלכך אוהב עכשיו בלחמניה קטנה ומתוקה, כמו שאומר השיר, על שיר אחר.

לפעמים נדמה היה שעם ישראל נשאב תמיד למוכר ולאהוב, אבל חנוכה תמיד מנפץ לנו את הסטיגמות וסופגניה בשרית היא בהחלט חידוש. המובן מאליו בסופגניות, כמה שלא יהיו יצירתיות, יהיה תמיד באיזור הטעמים המתוקים.

כאן לא מדובר במתוק ולא במלוח, מדובר ביצירה, ממש כך. גולדיס, שקדו והשקיעו את מירב המאמצים כדי ליצור סופגניות מיוחדות ועדיין לשמור על הטעם וכמובן על האוטנתיות והכשרות והכינו סופגניות בשריות, כגון לחמניית האסאדו, שניצל ועוד וכמובן שניתן להזמין גם במשלוח אך נדבר עליו בהמשך.

המוח היהודי ממציא פטנטים גם במטבח

יטענו שמדובר בגימיק, אך לא רק. המטבח הוא מקום שאסור בו ליפול לבנאליות ולהיות תקוע במקום, או בגישות עתיקות שאינן טועמות את ההווה וההווה הקולינארי של ישראל כרגע נמצא בשיאו.

מסעדנים ישראלים כבר קיבלו כוכבי מישלן, אמנם לא בארץ, על המסעדות שלהם בחו״ל אך את הרף הגבוה שהציבו, הם מציבים לכולם. בלי יצירתיות ובלי תמיכה ליצירתיות מטבח שמאכלים מאות אנשים ביום, לא יכול לעבוד.

הרי לכם פתרון, יצירתי וטעים. כמה שזה טעים.

סופגניות כשרות במשלוח

ערב הדלקת נרות, ובמקרה של חנוכה כיום, הדלקת הנר הראשון היא בדיוק ביום בו יתקיים גמר אליפות העולם בכדורגל – המונדיאל – אז הנה סיבה מוצדקת לחגיגה מאין כמוה.

אנשים רבים עושים משלוח של סופגניות לקראת האירוח וכמובן שאין דבר מתאים מזה, אך רוב הפעמים הדלקות הנרות נעשות בשעות בהן אוכלים בדרך כלל את ארוחת הערב ואז הסופגניה המתוקה מקלקלת את התכניות.

עכשיו, כאשר ישנן סופגניות בשריות כשרות שניתן להזמין משלוח, תודו שמדובר בחגיגה מושלמת באמת.

את המשלוחים ניתן לעשות באתר, אך חשוב לציין שכדאי להזמין מראש ולתכנן שעת ההגעה וההזמנה כי לצערינו הכביש לא בדיוק מתאים את עצמו לרצונות שלנו.

הסופגניות הבשריות כשרות ולכן אין מה לדאוג בקשר לזה, אך לגבי תעודת הכשרות הספציפית רצוי לשאול בעת ההזמנה.

כיוון שמדובר בסופגניה מיוחדת ובמשלוח חגיגי, מה טוב יהיה אם תצלמו את המשלוח שנארז כל כך יפה ותעלו את התמונה לרשתות החברתיות, ככה גם אתם תרוויחו וגם בעל העסק. הרי מה יותר ישראלי מלפרגן לאחרים?

סופגניות בודדות ומארזים

תפריט הסופגניות המיוחד לקראת חנוכה מאפשר לכם להזמין ולהרכיב מארזי משלוח, להזמין סופגניות יחידות לפי טעמכם ורצונכם ואין כלל שמחייב אתכם להזמין אך ורק מארז.

אם תרצו להתייעץ ולבקש המלצות, רצוי לפנות למסעדה בטלפון, או כמובן דרך אחד העמודים ברשתות החברתיות ולשאול כל מה שאתם רוצים.

המענה דרך הרשתות החברתיות מקובל היום ולכל מותג כיום יש אנשי צוות שישמחו לעזור. אנו מאחלים לכם חג חנוכה שמח ובתיאבון!