וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

מגשי אירוח כשרים לחנוכה במשלוח – גולדיס

הדבר היחיד שהיינו משנים בחנוכה, זה את המועד, כי תמיד יש חורף. אך מעכשיו, כנראה שזה לא ישנה יותר. אם עד עכשיו כשרצינו להביא לביבות וסופגניות לחברים שלנו שמארחים, היינו צריכים לעמוד בגשם בתור שלא נגמר, כיום ישנם משלוחי לביבות וסופגניות כשרות למהדרין עד אליכם הביתה. עכשיו, אפשר להתחיל לחגוג

בסופו של דבר, הדבר שהכי כיף בחיים האלה הוא חלוקת רגעים משמחים ומרגשים עם האנשים שהכי אוהבים. השנה מלאה בתהפוכות, חלקן טובות וחלקן פחות ועם תוסיפו את מזג האוויר שמשתגע בכלל אין כאן רגע דל.

אירועים משמחים נועדו לחלוקה. בדיוק כמו חג החנוכה. כיוון שאת חג החנוכה לא מאפיינת ארוחה גדולה כמו בליל הסדר או ראש השנה, במשך כל ימי חנוכה אורחים ומתארחים אצל חברים טובים ובני משפחה כדי להדליק נרות וכמובן, לאכול לביבות וסופגניות. הרבה פעמים אנו לא יודעים מה להביא כשמארחים אותנו, כי בכל זאת, אף פעם לא נעים לבוא בידיים ריקות.

אם בחנוכה תמיד מביאים סופגניות, אז גם הפעם יביאו סופגניות או לביבות, אבל בטוח שאלו לא יהיו ממארזי הלביבות של גולדיס, שם כל לביבה היא באמת מיוחדת במינה. גולדיס, שכל חנוכה מפתיעים את הקהל מחדש בעוד חידוש למאכלים הקלאסיים והאהובים של חנוכה, הפעם מכינים לביבות מיוחדות וגם סופגניות מיוחדות, כולן כשרות למהדרין וניתן להזמינן במשלוח עד הבית כמובן.

סוגי מארזים ומגשי אירוח לסופגניות ולביבות

אם הזכרנו את היצירתיות הבלתי נגמרת, חשוב לציין, שלא כל אדם נמשך באופן טבעי להכיר ולהיפתח למחוזות חדשים וזה בסדר גמור. אי לכך, כמובן שיש במארזים גם את הלביבות הקלאסיות שכולנו אוהבים. כנ״ל כמובן גם בנוגע לסופגניות, כי לפעמים אין כמו המוכר והאהוב אז גם כאן ניתן להזמין במשלוח סופגניות במילוי קלאסי של ריבה.

תכינו את הסופגנייה שלכם – היום ניתן להזמין מארזי משלוח של סופגניות כשרות למהדרין, סופגניות שאתם מרכיבים את הטעמים שאתם רוצים וכך אתם בונים לעצמכם את הביס המושלם והבלתי נשכח לחג הזה.

ערבוב הלביבות – אם יש משהו שמאפיין את הדור הנוכחי, הוא הקושי בלבחור דבר אחד.

אז הפעם תוכלו להזמין במשלוח מגש אירוח ובו כמה סוגים של לביבות שיאפשרו לכם, כמו שאומרים, לאכול את הלביבה ולהשאיר אותה שלמה. 

סופגניות בשריות – כן, לא התבלבלנו. ממש לא, להיפך. אם חשבתם על משהו שאפשר לטעום רק בישראל, כנראה שאלו יהיו הסופגניות הבשריות, לכל אחת יש סוג של בשר (ישנן סופגניות מהמעשנה). לפני שתרימו גבה, דעו לכם שבשר וטעמים מתוקים זהו שילוב נפוץ בכל העולם וכעת, גם כאן בסופגניה המוכרת שלנו הוסיפו בשר איכותי וטרי והתוצאה נפלאה.

מארזים מתוקים ומלוחים – אחרי שבגולדיס עשו סופגנית אסאדו שיצאה מדהים, כנראה שאין הוכחה ברורה מזאת שאין דבר כזה ״חד משמעי״, ולכן ישנם מארזים מתוקים ומלוחים גם יחד שגם אותם ניתן להזמין במשלוח.

הזמנת מגשי אירוח וסופגניות במשלוח

תזמון המשלוח קריטי כדי להבטיח זמינות מלאה לאורך ימי החג וסוף השבוע. מה שאומר שעל מנת להזמין רצוי להזמין יום קודם ולציין למתי בדיוק תרצו את המגש כדי למנוע תקלות ואי נעימויות.

דבר נוסף, הסופגניות כשרות למהדרין והמארזים נעטפים במיוחד תוך הקפדה ושמירה על הכשרות כדי שכל אחד ואחת, יוכל ליהנות ממשלוח סופגניות או מגש אירוח. 

כמו בכל הזמנה של אוכל, רצוי לציין אם קיימות אלרגיות מסויימות ובכלל, תוכלו לשאול באתר האינטרנט הכל.