וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

המסעדה היהודית של גולדיס

 

כשרות היא מילת מפתח ביהדות ושמירה עליה יכולה להבטיח מגוון רחב של טעמים, בלי להתפשר על הפיקוח וההלכה. עם זאת, עדיין חשוב לבחור נכון את המסעדה. רוצים לדעת מה היתרונות של גולדיס ומחפשים מסעדה יהודית עם מסורת של הצלחה? הנה המדריך המלא

מסעדה יהודית היא מוסד קולינרי מוקפד שעוקב אחר חוקי התזונה היהודיים ויש לו תעודת כשרות. המשמעות היא שהמזון המוגש מוכן ומוגש בהתאם לכללים והגבלות ספציפיות, כמו שימוש בסוגי בשר מסוימים בלבד והימנעות מערבוב בשר ומוצרי חלב. מסעדות כשרות לרוב מאושרות על ידי ארגון רבנים על מנת לוודא שהן עומדות בדרישות אלו.

השאלה היא איך בוחרים את המסעדה היהודית המתאימה ובעיקר כיצד מגוונים את התפריט בלי להתפשר על הכשרות. מצד אחד, תפריט מסעדה יהודית צריך להיות לא פחות מגוון מכל תפריט אחר. מצד שני, לא כל מסעדה יהודית מצליחה לעשות את זה. בנוסף, כיום יש ביקוש גבוה לשירות של מסעדה יהודית משלוחים עד הבית, המשרד או כמובן בסופי שבוע ולקראת שבת.

 

היתרונות של מסעדה יהודית כשרה כמו גולדיס

המסעדה היהודית של גולדיס גאה להציע לקהל הלקוחות שלה את כל היתרונות ולרכז אותם בצורה מסודרת. כמובן שכמו כל מסעדה יהודית אמיתית אחרת, גם בגודליס שומרים על כשרות. אבל במקביל, למסעדה היהודית של גולדיס מספר מאפיינים מובהקים המבדילים אותה משאר סוגי המסעדות.

 

מה מיוחד באוכל הכשר של גולדיס?

ראשית, בגולדיס מגישים רק אוכל שמוכן לפי כללים והגבלות ספציפיות של הקהילה המקומית בירושלים ושל הרבנים המחמירים ביותר. למשל, בשר חייב להגיע מבעלי חיים שנשחטו בצורה מסוימת, ויש להפריד אותו ממוצרי חלב. המשמעות היא שהתפריטים במסעדות הכשרות מוגבלים, וייתכן שלא יהיה שימוש בחלק מהמרכיבים הנפוצים בשאר סוגי המסעדות – אבל זה לא בא על חשבון המגוון.

שנית, מסעדות כשרות לרוב מאושרות על ידי ארגון רבנים על מנת לוודא שהן עומדות בדרישות הכשרות. הסמכה זו ידועה כהכשר והיא מבטיחה שהאוכל המוגש במסעדה עומד בסטנדרטים מסוימים. אצלנו בגולדיס לא מתייחסים לזה כמגבלה, אלא להפך: מגלים יצירתיות ומייצגים את הדור הבא של מסעדה יהודית כשרה בירושלים בפרט ובארץ הקודש בכלל.

 

איזה מנות כדאי לבחור מהתפריט של גולדיס?

מבחינת המנות המוגשות במסעדה כשרה, יש מגוון רחב. מסעדות כשרות רבות מגישות מנות יהודיות מסורתיות, כמו מרקים, גפילטע פיש ובריסקט. מנות אלו מבושלות עם בשר כשר ואפשר להגיש לצידן תוספות, כמו קוגל כסוג של מנת אטריות אפויות, או תפוחי אדמה, אורז וכן הלאה.

בסך הכל, המאפיינים של מסעדה כשרה כוללים הקפדה על חוקי תזונה מחמירים, הסמכה מטעם ארגון רבנים ותפריט הכולל מגוון מנות יהודיות מסורתיות וכן מטבחים נוספים המותאמים לדרישות הכשרות.

 

גם במשלוח – האוכל הכשר מגיע עד אליך

הצצה בתוך תפריט מסעדה יהודית כמו של גולדיס יכולה להרגיע את תושבי ירושלים והסביבה. מלבד האיכות של חומרי הגלם וההקפדה על כשרות, היתרון של גולדיס הוא שמדובר על המסעדה היהודית שמביאה בצורה הכי נוחה ומשתלמת את המנות גם במשלוח.

בתחום של מסעדה יהודית משלוחים הם ממש לא משהו מובן מאליו. על מנת לתאם משלוחים ממסעדה כזו לקראת שבת לדוגמא, חייבים לוודא שהם יגיעו בזמן. בגולדיס מבינים את זה ועושים הכל על מנת שההכנות אל סוף השבוע יושלמו במלואן. אם עד היום לא טעמתם מהמנות היהודיות והכשרות של גולדיס, אף פעם לא מאוחר להצטרף אל משפחת הלקוחות והסועדים המרוצים.