וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

גולדיס – הבית של האוכל היהודי

יש כמה דברים שהופכים את גולדיס לבית הבלתי-מעורער של האוכל היהודי בישראל: היכרות עמוקה עם המסורת הקולינרית, דגש על חומרי גלם מעולים ותשומת לב לפרטים הקטנים בתפריט. מחפשים מעדניית אוכל יהודי? ברוכים הבאים למשפחה של גולדיס

גולדיס היא מעדניית אוכל יהודי שמציבה רף גבוה ובלתי מתפשר. אם בעבר משלוח אוכל יהודי כשר היה משימה מסובכת כי לא ידענו מתי הוא יגיע או מה תהיה האיכות, הגיעה גולדיס ושינתה לגמרי את כל מה שחשבנו על התחום. על הרקע הזה, קל יותר להבין כיצד הפכה גולדיס לבית של האוכל היהודי הכשר בישראל.

 

גם באירוע ובקייטרינג – גולדיס כאן עבורנו

גולדיס היא לא רק מסעדה שפונים אליה כדי להזמין אוכל יהודי עד הבית. גולדיס מציעה שלל חוויות קולינריות, כדי לגשר על הפער בין מרכיבי מזון מסורתיים ומודרניים. בנוסף, גולדיס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל סוגי האירועים, החל מארוחות שבת שבועיות ועד לארוחות צהריים עסקיות באמצע השבוע.

מה שהופך את גולדיס לבית של אוכל יהודי הוא כמובן ההתאמה שלה לאירועים. ניתן לארגן אירועים גדולים וקטנים כאחד עם תפריטים מותאמים אישית ועם המומחיות של השפים של גולדיס, תוך שילוב של אהובים יהודיים מסורתיים עם טכניקות קולינריות עולמיות.

חוץ מזה, גולדיס בולטת כהתגלמות של מורשת קולינרית יהודית. היא מחויבת לספק איכות, טעם ואותנטיות. עם מגוון רחב של אוכל יהודי כשר הזמין ומעולה. גם נוחות האוכל היהודי במשלוח, הקסם של מעדניית האוכל היהודי והשירות המיוחד של משלוחי אוכל יהודי כשר, כולם תורמים לכך שגולדיס תוכר כגן עדן קולינרי. בין אם מדובר במפגש משפחתי, בארוחת צהריים עסקית או בחגיגה מפוארת, גולדיס דואגת לכך שהטעמים, המסורות והאיכות של האוכל היהודי יישארו חלק מהאירוע.

 

מתי כדאי להזמין קייטרינג יהודי כשר?

אוכל יהודי במשלוח יכול להתאים לסוגים שונים של אירועים. כל עוד בוחרים מתוך תפריט של מעדניית אוכל יהודי ברמה גבוהה כמו גולדיס, השמיים הם הגבול.

מטבע הדברים, הקייטרינג הכשר של גולדס משתרע לאירועים שונים כמו חתונות, בר ובת מצווה, מפגשי חברה, ימי נישואין, חגיגות חגים ועוד. מומחיותם באוכל יהודי כשר מבטיחה שכל מנה המוגשת עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וכשרות. תשומת לב מיוחדת ניתנת לפרטים כמו כלים כשרים, מנות הגשה וטכניקות הכנה, מה שמבטיח שהאוכל לא רק משביע את החך אלא גם מכבד את הערכים הרוחניים והתרבותיים של האורחים.

בנוסף, מדובר בשימור וחגיגה של מורשת תרבותית עשירה נטועה עמוק במסורת היהודית. גולדיס עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנני אירועים, משפחות ועסקים כדי ליצור תפריטים מותאמים שמתאימים לכל אירוע ולהעדפות של המשתתפים. התפריטים מעוצבים כך שיכילו מגוון מנות, ממעדנים יהודיים מסורתיים ועד מטבח פיוז'ן עכשווי, הכל מוכן בהשגחת כשרות קפדנית למהדרין.

 

האוכל של גולדיס הוא האירוע המרכזי!

הקייטרינג ממלא תפקיד מרכזי בתחום האירועים העשיר וגולדיס התבססה כספקית שירותי קייטרינג יוצאת דופן, המתמחה באוכל יהודי כשר. מתוך הכרה בחשיבותם ובמשמעותם של חוקי תזונה כשרות בקהילה היהודית, גולדיס דואגת שכל האירועים, בין אם מפגשים משפחתיים אינטימיים ובין אם אירועי חברה רחבי היקף, יתקיימו תוך הקפדה על חוקים אלו.

באמצעות השירותים המסורים שלהם, השפים של גולדיס הופכים כל אירוע למסע קולינרי בלתי נשכח. בין אם מדובר בחגיגה משמחת של חתונה או בחגיגיות של חג דתי, המחויבות של גולדיס לאוכל יהודי כשר מוסיפה עומק, אותנטיות ותהודה תרבותית לכל אירוע.