וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

משלוחי אוכל מוכן לחגי תשרי - גולדיס

הזמנת אוכל לחגי תשרי מתחילה בפתיחת התפריט של גולדיס. לא משנה אם תזמינו אוכל מוכן לחג עד הבית או תגיעו כדי לבחור מהוויטרינה, בראש השנה וגם הרבה אחרי תוכלו להבטיח למשפחה שלכם מנות טעימות, כשרות ובריאות

גולדיס, מעדניה שהוקמה בשנת 1982 וכיום יש לה סניפים גם בבני ברק וגם בירושלים, בידלה את עצמה במהירות על ידי הצעת מגוון של אוכל ביתי עשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

מההתחלה הצנועה שלה, היא הרחיבה את ההיצע שלה עשור לאחר מכן כדי לכלול גם מאפים של קונדיטוריה בוטיק. אז מלבד לחמי חלה ומאפים, יחד עם קינוחים מעוצבים בקפידה שעמדו בסטנדרטים של כשרות יוקרתית, גולדיס היא הבית של אוכל מוכן לחג.

 

כל מה שהופך את גולדיס למשפחה

התפריט של גולדיס הוא ללא ספק חלק מהמשפחה. מי שמעוניינים לשמור על כשרות ולא להתפשר על איכות חומרי הגלם יודעים שהם יכולים ליצור קשר טלפוני עם אחד הנציגים של גולדיס, או פשוט להיכנס לאתר ולבצע הזמנה אונליין. מהרגע שבו ההזמנה נוחתת בסניף, הצוות של גולדיס מבצע את העבודה שלו מכל הלב ומשקיע בכל מנה ומנה.

תשומת הלב לפרטים היא זו שהופכת את גולדיס למשפחה. במעדנייה שבה שמים דגש על יחס אישי לכל לקוח וגם מכירים את ההעדפות של הלקוחות החוזרים, קל יותר לסמוך על המנות ועל התפריט אפילו בימי החגים הכי רגישים של השנה.

 

למה להזמין משלוחי אוכל לחגי תשרי מגולדיס?

הזמנת משלוח אוכל כשר לחג חייבת להתבצע ממעדנייה שיש בה תפריט מגוון שמתאים לכולם. כך לדוגמא אפשר למצוא מגוון פריטים בתפריט של גולדיס, הנותנים מענה לטעמים מסורתיים ועכשוויים כאחד.

מלבד אוכל מוכן לחגי תשרי, בגולדיס מציעים תפריט מקיף גם לשבתות וחגים. זה כולל מארזי שבת שלמים, מגוון רחב של סלטים, זני דגים, כולל מלוחים, מנות פתיחה ומאפים מעוררי תיאבון ומרקים שמחממים את הנשמה. המנות העיקריות מדגישות את המטבח היהודי המסורתי, ומעניקות קריצה לקלאסיקה האהובה. בנוסף, הפשטידות, התוספות, הפינוקים, הפירות והקרקרים של גולדיס מסיימים בטעם טוב כל ארוחה.

 

אוכל מוכן לחגי תשרי – שנשאר הרבה אחרי

הזמנת משלוחי אוכל לחגי תשרי מתבצעת דרך גולדיס בהתראה קצרה ובזמנים נוחים. אחרי ראש השנה, כיפור וסוכות, כדאי לשמור את הפרטים של גולדיס ולהזמין אוכל לצריכה יומיומית ולאירועים.

מסנדוויצ'ים על לחם פוקצ'ה לביס מהיר, סלטים ומנות ראשונות לארוחה קלה ועד לתפריט עסקי מן המניין - בגולדיס יש משהו לכולם. בפינת המאפייה שלהם, הלקוחות מתקבלים עם מגוון מוצרי מאפה כולל לחמי חלה, עוגות, מאפים, קינוחי מוס, עוגיות ועוגות ראווה. לאלו שמקפידים על צריכת הסוכר שלהם, הם מציעים מבחר ללא תוספת סוכר.

 

בחגים הקרובים המשפחה שלכם תאכל טוב ובריא!

היצע המנות בתפריט של גולדיס בולט בכך שהוא מספק מענה לחגים יהודיים שונים מחנוכה, ט"ו בשבט, פורים, פסח, שבועות ועד חגי תשרי. יתרה מכך, באתר של גולדיס ניתן להזמין מערכות מזון, מנות הגשה ואף לבחור מתוך מרתף יין ואלכוהול המבטיח חווית אוכל מוששלמת. לבסוף, עבור חובבי הגורמה, המעדנייה של האוכל המוכן שלהם תהיה ללא ספק פינוק.

גולדיס פועלת כיום משני סניפים: עזרת תורה 18 בירושלים ומצדה 9 בבני ברק. עם מסירותם לאיכות ולמסורת, גולדיס ממשיכה להוות מוקד השראה למי שמחפש אוכל כשר אותנטי ואיכותי באזור. החגים מתקרבים ואתם לחוצים? עכשיו זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם גולדיס ולפנק את המשפחה.