וואטספ
Goldys גולדיס

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בלוג

משלוחי אוכל מוכן כשר מהדרין - גולדיס

אוכל מוכן, כשר ואיכותי שמגיע עד הבית יכול להיות פתרון מעולה גם לשגרה וגם לאירועים מיוחדים, שבתות וחגים. בשביל לוודא שהאוכל יעמוד בציפיות של המשפחה והחברים, כדאי ללכת על בטוח ולבחור אותו מראש מהתפריט המגוון של גולדיס

משלוחי אוכל כשר מהדרין מציעים כמה יתרונות מאוד משמעותיים. קודם כל, משלוח כשר מהדרין הוא פתרון מעולה למשפחות שנתקעות ברגע האחרון בלי ארוחת צהריים או ערב. במקום לרוץ ממכולת למכולת או לשלם ביוקר על מצרכים בסופר השכונתי, אפשר להזמין אוכל מוכן כשר ולקבל אותו עד הבית.

חוץ מזה, אוכל מוכן במשלוח רלוונטי גם באירועים מיוחדים, שבתות וחגים, מי מאיתנו לא מכיר את הרגע שבו חברים ומשפחה מזמינים את עצמם אלינו – אבל אין לנו מה להציע להם. כאן בדיוק בולט הערך המוסף של משלוח אוכל מוכן כשר, בעיקר אם מכינים אותו ברמה גבוהה ומכל הלב.

 

מה מעניק לגולדיס יתרון בתחום של משלוחי אוכל כשר מהדרין?

הבעיה היחידה היא שלא כל תפריט משלוח כשר מהדרין עומד בקריטריונים ובסטנדרטים של המשפחה שלנו, ובצדק. כדי ללכת על בטוח, פשוט מזמינים משלוח אוכל מוכן כשר מהתפריט של גולדיס ואז יודעים שאין מה לדאוג.

גולדיס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל סוגי האירועים, החל מארוחות שבת שבועיות ועד לארוחות צהריים עסקיות באמצע השבוע. תפריט השבת והחג כולל מארזים שלמים לשבת, החל מסלטים, דגים, מנות ראשונות ומרקים ועד למנות עיקריות, אוכל יהודי מסורתי, מאפים, פינוקים, סושי ואפילו מתנות לשבת.

באמצע השבוע, גולדיס פונה לקהל לקוחות אחר ומציעה סנדוויצ'ים, ארוחות עסקיות, סלטים, מנות עיקריות, תוספות, קינוחים ומשקאות. יש גם אגף מאפייה מן המניין שמתגאה במתן מגוון מענג של לחמים, עוגות, מאפים, עוגות מוס, עוגיות ואפשרויות ללא סוכר להמתיק כל יום.

כמו כן, פלטות קייטרינג הן גולת כותרת נוספת של גולדיס, עם מגוון מגשי אירוח הכוללים ארוחות, ירקות ופירות, פלטות מלוחות ומתוקים שיתאימו לכל צרכי האירוח. אמרנו לכם שאין סיבה לדאגה.

 

גולדיס זאת חוויה, לא רק ארוחה

מלבד אוכל, גולדיס פונה גם לאלה המחפשים להוסיף נופך למתנות שלהם ובאתר שלה ניתן להשיג פרחים, פרלינים ופריטים דקורטיביים. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לחגי ישראל עם מדור החגים, הכולל תפריטים ופריטים מיוחדים לחנוכה, ט"ו בשבט, פורים, פסח, שבועות והימים הנוראים.

מחלקת הבית של גולדיס מוסיפה נופך של אלגנטיות עם ערכות אוכל וכלי הגשה, בעוד מרתף היין והאלכוהול מספק מבחר יינות ומשקאות חזקים להשלמת האוכל. אירועים עם גולדי'ס הוא שירות המציע קייטרינג לאירועים הן בבית והן באולם, עם תפריטים מותאמים למפגשים קטנים וגדולים. החברה מרחיבה את טווח ההגעה שלה גם לעסקים, ומספקת שירותים קולינריים מיוחדים, לרבות משלוחים לבתים או למשרדים.

 

הסוד נמצא במטבח: הכירו את השפים של גולדיס

היבט ייחודי אחד של חברת קייטרינג גולדי הוא החוויה הקולינרית בהובלת צוות שפים. כל שף משלב טעמים אהובים יהודיים מסורתיים עם מטבח עולמי, כדי למציע חוויה קולינרית סוחפת.

בחברת גולדיס שמים דגש על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים ומבטיחים שההיצע ישקף שילוב מושלם של טעמים מסורתיים ועכשוויים. המגוון הרחב של האפשרויות הקיימות יוודא שבין אם מדובר במפגש משפחתי, פגישה עסקית או חגיגה מיוחדת - נראה שלגולדי'ס יש משהו שחייב להתאים לכל אירוע. בנוסף, גולדיס ממשיכה לשגשג בגלל מחויבותה לאיכות, השקעה ושילוב חלק של העושר של המורשת הקולינרית היהודית עם אלמנטים מהגסטרונומיה המודרנית.